Sunday, September 19, 2010

Selamat Hari Raya Kepada Semua Sahabat ^_^



Assalamualaikum wbt..
Selamat Sejahtera..
Salam Perpaduan 1Malaysia..

Di kesempatan ini ingin saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada seluruh warga UTM. Terutamanya kumpulan Pentadbiran UTM yang telah banyak menyumbang tenaga menguruskan UTM sebaik mungkin. Juga kepada staf-staf pejabat Hal Ehwal Mahasiswa dan Alumni (HEMA) yang banyak memberi kerjasama dalam menyediakan pengurusan kebajikan mahasiswa.

Penghargaan Aidilfitri ku yang tak terhingga kepada rakan-rakan MPMUTM dan mahasiswa UTM yang sentiasa menjadi tulang belakang dan menyokong perjuangan untuk kebajikan dan kepimpinan mahasiswa di peringkat UTM mahupun di peringkat kebangsaan.

Saya ingin mohon maaf Zahir dan Batin di atas segala kekurangan dan kelemahan sepanjang saya memegang amanah ini. Dan teguran serta tunjuk ajar amat saya harapkan agar aspirasi (harapan) mahasiswa UTM dalam kepimpinan ini tercapai dan terlaksana dengan sebaik mungkin.

Aidilfitri merupakan hari perayaan kemenangan bagi umat Islam dan sewajarnya perayaan ini dapat menambahkan tawadhuk kita kepada Allah, Tuhan Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang. Tuhan Yang Berkuasa Menghidup dan Mematikan, Yang Menentukan Rezeki dan Umur kita, manusia yang lemah dan sentiasa perlukan pertolonganNya.

Semoga tarbiyyah Ramadhan dapat membantu memperbaiki diri kita agar lebih bersedia untuk menyambut Ramadhan yang akan datang. Semoga kita semua diperpanjangkan umur hendakNya agar masih berpeluang menggali nikmat Iman dan Islam dalam bulan yang penuh rahmat dan dalam malam yang lebih baik daripada 1000 bulan.

Semoga kita semua dapat bertemu dan beramah mesra dalam sambutan Hari Raya Aidilfitri peringkat UTM pada 21 Sept 2010 ini. Wal billahi taufik wal hidayah.

Assalamualaikum wbt..
Selamat Sejahtera..
Salam Perpaduan 1Malaysia

1 comment: