Sunday, April 10, 2011

Saya Followers ke 58 (^_^)



Jam 4.50 pagi ini ketika saya sedang menyiapkan assignment Teknologi Kejuruteraan 2, hati tertarik untuk melihat blog MPMUTM.

Blog ini telah masuk tahun ke-2 dinaik taraf menjadi ".com". Semudah menggunakan kad debit Maybank dan buat payment online kepada www.blogger.com. Kena bayar 10 USD je setahun atau RM33 pada tahun lepas. Ikut pasaran semasa. Kalau sekarang ni pasti kena bayar RM31.50 je atau 10 USD juga. Pasaran matawang semasa la katakan.


Saya lihat blog ini makin cantik mengikut keadaan semasa. Ketika blog ini dalam era transformasi sejak 2 tahun lepas, MPMUTM sedang cuba untuk menyesuaikan diri dengan keadaan baru dan juga dengan situasi dalaman yang pelbagai. Untuk mendapatkan bahan untuk diisi dalam blog ini tidak semudah hanya menulis dan kemudian di'post'kan sahaja.


Dengan header yang baru, isi kandungan yang pantas diupdate dan gambar-gmabar yang menarik, blog ini menjadi semakin interaktif dan bermaklumat. Tahniah kepada MPMUTM. Barisan kepimpinan baru semestinya datang dengan semangat yang baru serta idea dan kreativiti yang baru.

Saya cukup gembira dengan barisan kepimpinan 2011 yang ada ketika ini. Pada pendapat saya adalah very selected, talented dan visionary. Mereka jelas dengan peranan dan tanggungjawab serta bersedia untuk menjayakan agenda yang telah digarap sebelum ini dengan pelbagai idea-idea baru.

Saya berharap MPMUTM terus berinovasi dalam menjaga kebajikan mahasiswa di samping mempelbagaikan budaya ilmu dalam kampus UTM samada di Johor Bahru mahupun Kuala Lumpur. Kepada mahasiswa UTM, jadikanlah MPMUTM sebagai rakan akrab anda kerana anda yang memilih mereka dan mereka juga pasti bersedia mendengar suara anda.

Tahniah kepada semua yang telah terpilih untuk memikul amanah kepimpinan ini dan tahniah juga kepada mahasiswa yang memilih mereka.

Akhirnya saya telah menjadi followers ke 58 ^_^

4 comments:

  1. blog mpm suda tukar design, blog tuan bila lagi? :)

    ReplyDelete
  2. xpandai nk mendesign2 lar..sapa nk tlg bg short course hehe

    ReplyDelete
  3. plain white wall.huhu.cuba tengok kat tutorial blog.banyak guide utk design.good luck!

    ReplyDelete
  4. Thankfulness to my father who told me about this web site, this
    website is in fact amazing.
    Check out my webpage Blackberry Hijacking

    ReplyDelete