Sunday, January 11, 2009

Bantulah Penuntut-Penuntut Ilmu..!

Assalamualaikum WBT..!
Selamat Sejahtera..!
SalamPerpaduan..!


Saya Muhammad ZAKI bin Omar dengan ini berjanji akan sedaya-upaya berusaha untuk memikul amanah dan tanggungjawab jika dipilih untuk menjadi pemimpin anda, sahabat-sahabat semua dalam pemilihan Perwakilan Pelajar 2009 ini.

Menuntut ilmu adalah amalan yang mulia dan diterima sebagai salah satu cabang jihad dalam ISLAM. Iaitu jihad menuntut ilmu..

Orang-orang yang menuntut ilmu untuk kebaikan masyarakat sangatlah besar ganjarannya di sisi Allah. Dan orang yang membantu penuntut-penuntut ilmu agar mereka dapat belajar dengan lebih baik, InsyaAllah akan diberi ganjaran yang setimpal daripada Allah S.W.T.

Itulah yang saya cuba lakukan sekarang..membantu berusaha untuk mendapatkan liputan wifi yang lebih luas, perkhidmatan bas yang lebih cekap, parking berbumbung, perpaduan kaum yang lebih mantap, memperbanyak aktiviti akademik melalui forum, dialog dan seminar serta responsif terhadap isu-isu semasa.

Semoga ganjaran membantu anda semua untuk belajar dengan lebih baik dapat menampung kekurangan diri saya dan sedikit sebanyak dapat membantu saya melepaskan diri daripada azab Allah S.W.T.

Jika menjadi menyertai dan memenangi kerusi umum Pemilihan MPP membolehkan saya untuk membantu anda dengan lebih baik, maka undilah saya.

UNDILAH SAYA!
PLEASE VOTE FOR ME!

Muhammad Zaki bin Omar
2SPE, Fakulti Pendidikan

No comments:

Post a Comment