Saturday, August 8, 2009

Tawaran Untuk Anda..!

Assalamualaikum wbt..
Selamat Sejahtera..
Salam Perpaduan..

Satu petang yang redup saya ter'terima' satu sms. 'Excuse Me Boss.. You Have A Text Message'. Owh..tq my henset.

Sms yang dihantar berbunyi..
Tawaran Menjadi Host di Astro Oasis di bawah kendalian Ust Zulkarnain.

Antara syaratnya ialah:
Lelaki
23 tahun ke atas
Ada pengetahuan agama
Pandai berbahasa Melayu dan Inggeris
Petah berbicara
Boleh guna peralatan IT
Ada 'rupa'
6 rancangan semuanya di dalam dan luar negara..


Macam mana anda sekalian? Berminat? Oleh kerana saya tidak dapat beri komitmen untuk program ini, maka saya buka tawaran kepada yang berminat.






















Boleh hubungi saya dan saya akan hubungkan anda dengan rakan saya tersebut. Saya tidak diberikan limit masa tapi jangan ambil masa yang panjang kepada yang berminat. Masa semakin mencemburui kita..

Assalamualaikum wbt..
Selamat Sejahtera..
Salam Perpaduan..

1 comment:

  1. Nak..tapi umur aku 21. thap pgtahuan agame low

    ReplyDelete