Wednesday, March 31, 2010

Program Kebajikan Mahasiswa



(klik untuk besarkan)

Assalamualaikum wbt..
Selamat Sejahtera..
Salam Perpaduan..

Alhamdulillah di atas keizinanNya dapat juga diusahakan Program Kebajikan Mahasiswa UTM yang melibatkan usahasama antara Majlis Perwakilan Mahasiswa UTM dan Pos Laju Courier.

Setiap sesi semester 2 yang melibatkan cuti panjang, ramai mahasiswa akan berusaha untuk membuat penghantaran pos motosikal dan barangan ke kampung halaman. Untuk itu, mereka terpaksa ke Pos Laju Larkin untuk membuat penghantaran. Ini amat menyusahkan mahasiswa kerana melibatkan jarak yang jauh, terpaksa tumpang kawan, balik naik teksi dan bas, mengambil masa berjam-jam serta meletihkan.


Zaki dalam satu pertemuan bersama pegawai Pos Laju Larkin. Puan Rofidah dan Encik Rafaei.

Untuk mengurangkan beban mahasiswa, MPMUTM telah mengatur beberapa pertemuan dengan Pos Laju dan telah mencapai kata sepakat untuk mengadakan perkhidmatan ini di dalam UTM. Urusan ini akan dilaksanakan oleh Jabatan Inovasi dan Keusahawanan berdasarkan jadual yang telah dikeluarkan.

Khidmat ini turut mendapat promosi istimewa daripada Pos laju yang mana penghantaran motosikal mendapat potongan harga 20%. Dan harga selepas diskaun adalah RM130 untuk penghantaran dalam SEMENANJUNG MALAYSIA. Bagi barangan, diskaun 30% diberikan mengikut berat barangan.

Diharapkan mahasiswa dapat menggunakan perkhidmatan sebaiknya. Semoga usaha yang tidak seberapa ini mendapat ganjaran setimpal di sisi Allah S.W.T. Doakan MPMUTM terus kukuh dan teguh untuk kami terus berkhidmat kepada mahasiswa UTM.

KEBAJIKAN ANDA, KEUTAMAAN KAMI

Examplery, Energetic, Action-Oriented

Muhammad Zaki bin Omar
Presiden,
Majlis Perwakilan Pelajar UTM 2009/2010
Bangunan Persatuan Pelajar (SUB),
Universiti Teknologi Malaysia
81310 Skudai, Johor
013-7011828

No comments:

Post a Comment